onsdag 18 maj 2011

fimstjärna??..tja varför inte..

Koreanska turister har nu även de, hittat till sverige..och nu menar jag inte i syfte som turister utan för att analysera och dokumentara tidernas uppfinning, BIOGASEN!

Under hela dagen har vi haft ett koreanskt tv team som sprungit runt som små ninjas^^ med  videokameror för att i detalj föreviga biogas processen... Och Min roll i det hela blev att agera som statist,..har insett det nu att vara praktikant är inte bara att vara praktikant utan man får även göra de jobb som de andra inte känner sig manade till..och när jag förklarade för tv teamet att jag va här frivilligt..tittade de på mig..tittade igen och uttyckte ett låååång och frågande..aaaaaaa..hmm..

Trots att vi hade små koreaner överallt försökte vi sköta arbetet någorlunda i form av gräsklippning och betong gjutning.

Wramsgunnarstorp är på väg att certifiera sig för SPCR 120, villket innebär en del extra arbeten just nu. Så vi fick lånat en borrmaskin som skulle borra upp ordentliga hål till oss så att vi sedan kunde gjuta fast de obligatoriska märknings och förbudskyltarna.

Eftermiddagan spenderades därför till att blanda betog! blanda, blanda, blanda, skyffla, skyffla,skyffla...nästan som att baka, fast i lite lite större portion :) :p






e.on´s propan tank fylls på.
borrning på G!



tja.. sten-dekorerat ansikte ..varför inte? för er som vill prova, ställ er och titta in i betongblandaren lovar ni kommer få en fin härlig betong skvätt i ansiktet!  
träningsverken börjar lägga sig som ett fint litet band över axlar och armar..tror jag ska tigga om en eventuell massage i kväll..får väl se om jag hittar nån frivillig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar